Известие

Collapse
No announcement yet.

Alfa 147 проблем

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Надявам се не се ебаваш
    Low слабо.. High силно...демек минимум и максимум
    156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
    147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
    159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

    Comment


    • #77
      хаха не се ебавам,но като се замислих след отговорите разбира се се сетих че винаги съм го знаел
      първа алфа ми е с климатроник и още се обучавам колега

      ---------- Post added at 00:09 ---------- Previous post was at 00:05 ----------

      не можах да намеря указания в нета за климатроника и за това поразпитвам колеги Алфисти

      Comment


      • #78
        Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
        Да, върти въздуха в купето, без да вкарва свеж въздух, използва се само при включен климатик. Ло е ниско Ни е високо.
        Lo e да ти върти климатика с максимална мощност на най-ниската възможна температура без регулиране. HI - с най-високата възможна (горещо) без регулиране. Постът на Лорда е неверен

        Comment


        • #79
          Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
          Lo e да ти върти климатика с максимална мощност на най-ниската възможна температура без регулиране. HI - с най-високата възможна (горещо) без регулиране. Постът на Лорда е неверен
          Ти (знаеш какво) ли си, какво си написал сам, човека е умен и разбра, без натруфените ти обяснения.
          Last edited by lordliness; d.m.y г., 14:13.
          Не всички, които се скитат, са изгубени.

          Comment


          • #80
            ЛОРДЕ,
            Да, върти въздуха в купето, без да вкарва свеж въздух, използва се само при включен климатик. Ло е ниско Ни е високо.
            Какво е това НИСКО и какво е това ВИСОКО при условие, че човекът пише, че не е много наясно с климата

            А аз съм това, което ти никога няма да бъдеш, а искаш неистово

            Comment


            • #81
              Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
              ЛОРДЕ,
              Какво е това НИСКО и какво е това ВИСОКО при условие, че човекът пише, че не е много наясно с климата

              А аз съм това, което ти никога няма да бъдеш, а искаш неистово
              Той не пита за музикалната уредба. Всеки нормален човек разбира. Щом питаш- НИСКО ти е IQ-то, в сравнение с моето, за високо си знаеш. Каква е тая дума клима, пак ли измисли някоя нова дума?
              От целия форум само ти не разбра, щом става дума за климатик, всеки нормален човек, разбира, че се отнася за температура.
              LO и HI са символи приети да обозначават ниско и високо, най- грубо казано, а пък ти може, ако искаш да напишеш реферат по темата.
              Last edited by lordliness; d.m.y г., 17:16.
              Не всички, които се скитат, са изгубени.

              Comment


              • #82
                Много, много хора се интересуват от марката и съответно четат форума и темите за даден модел. Аз като такъв, бих искал като вляза, да се информирам за даден проблем, а не да чета заядливи, off-topic коментари в случая между ''Лорда'' и момчето с хубавата черна Алфа. Темата има 6 страници, от които реално максимум 3 да са по нея.

                Comment


                • #83
                  Първоначално публикувано от alfaromeobg Покажи съобщение
                  Много, много хора се интересуват от марката и съответно четат форума и темите за даден модел. Аз като такъв, бих искал като вляза, да се информирам за даден проблем, а не да чета заядливи, off-topic коментари в случая между ''Лорда'' и момчето с хубавата черна Алфа. Темата има 6 страници, от които реално максимум 3 да са по нея.
                  Иска ти се,ама нема.Дори си късметлия,че си отворил тема с 6 страници!
                  Alfa Romeo 156 1.8 TS'99 144+

                  Comment


                  • #84
                    Колеги да не отварям нова тема ще използвам старата ми.Имам въпрос,как се сменят крушката на пепелника и запалката?Лятото не ми правеше впечатление но сега като застудя и не мога да уцеля пепелника.Вадих го гледах но ни крушка видях ни фасунка нищо,и едната крушка на задният номер не ми свети как се сменя и там?

                    Comment


                    • #85
                      Първоначално публикувано от Barevv Покажи съобщение
                      Колеги да не отварям нова тема ще използвам старата ми.Имам въпрос,как се сменят крушката на пепелника и запалката?Лятото не ми правеше впечатление но сега като застудя и не мога да уцеля пепелника.Вадих го гледах но ни крушка видях ни фасунка нищо,и едната крушка на задният номер не ми свети как се сменя и там?
                      откъм скоростниа лост, махаш коженото и бъркаш

                      Comment


                      • #86
                        Мерси колега,ако не е вече нахално-как се маха калъфа на скоростният лост

                        Comment


                        • #87
                          Първоначално публикувано от Barevv Покажи съобщение
                          Мерси колега,ако не е вече нахално-как се маха калъфа на скоростният лост
                          Внимателно дърпаш от едната страна или си помагаш леко с отверка

                          Comment


                          • #88
                            Колега,разкачих кожата погледнах вътре но то няма никаква фасунка за крушка,авно някой я е махнал,по някакъв начин мога ли да измисля заместител

                            Comment


                            • #89
                              Първоначално публикувано от Barevv Покажи съобщение
                              Колега,разкачих кожата погледнах вътре но то няма никаква фасунка за крушка,авно някой я е махнал,по някакъв начин мога ли да измисля заместител
                              Не знам, интерпретирай

                              Comment

                              Working...
                              X